Hipko Performance Training

" Uusi fysiikka- ja voimavalmennussali aikuisille kuntoilijoille "

Olemme Itä-Helsingissä:
Sirrikuja 2, (Kontula)
info@hipkoperformance.fi

Laihduttajan & kiinteytyjän ruokavalioluento 5.2!

Avoin luento ravitsemusluento!
Laihduttajan & kiinteytyjän ruokavalio!
Viimeluennolla puhuimme liikkujan ruokavalioon liittyvistä asioista. Luennon jälkeen esitettiin toive, että pitäsimme luennon, jossa keskitytään laihdutajan & kiinteytyjän ruokavalioon.
Tervetuloa mukaan ilmaiselle luennolle, voit ottaa kaverinkin mukaan!

Päivämäärä: 5.2.2015 klo 20-21.15,
Paikka: HipkoPerformance Training sali Kontulassa (Sirrikuja 2, 1. kerros)
www.hipkoperformance.fi

Tervetuloa!
Terveisin,
Mikael & Timo
https://hipkoperformance.fi/sali/valmentajat/

p.s tässä tiivistettynä viimeluennon sisältö:

“Heti alkuun huomioimme, että meillä jokaisella on mielipide ravinnosta. Jokainen on yksilö ja kaikki ei toimi kaikille.
Totesimme, että diettejä on paljon erillaisia. Dietti kirjoja on tuhansia ja ne myyvät hyvin. Dietti on kuitenkin tehokeino. MItä sitten kun dietti loppuu?
Päätimme keskittyä perusasioihin ja unohtaa dietit. Laskimme (kalorit), kuinka paljon oikeasti saa syödä kiinteytyäkseen (aika paljon) ja pitääkin syödä, jotta “kone” käy ja keho ei mene säästöliekille. Laskimme myös, että urheilijan tulee syödä todella paljon, lisätäkseen suorituskykyä ja palautuakseen harjoituksista.
Seuraava kysymys olikin, mitä energianlähteitä ja missä suhteessa, kuinka koostaa ateriat?
Totesimme, että lautasmalli on hyvä, silloin jokainen ateria tulee koostettua oikein. Puolet kasviksia 1/4 osa hillareita ja 1/4 proteiineja. Kiinteytyjien ja lihasmassan lisääjien tulee lisätä proteiinien määrää.
Totetesimme myös, että kaloreiden laskeminen on vaan niin tylsää ja kirjoitimme taululle 6 pointti, joita seuraamalla ei tarvitse laskea kaloreita.
1. Säännöllinen ateria rytmi (5-7 ateriaa päivässä)
2. Jokaisella aterialla kasviksia (1/2 annoksesta)
3. Jokaisella aterialla proteiinin lähteitä (1/4 annoksesta)
4. Rajoita hiilareita, erityisesti valkoinen jauho ja sokeri (1/4 annoksesta)
5. Rasvoja monipuolisesti
6. Riittävästi vettä”

 

Hipko Performance Training -salilla voit maksaa käteisen ja maksukorttien lisäksi myös näillä seteleillä / passeilla:
 
Liikunta- ja kulttuuriseteli

Liikunta- ja kulttuuriseteli

Tyky-kuntoseteli

Tyky-kuntoseteli

Sporttipassi

Sporttipassi

Virikeseteli

Virikeseteli

 
Suomen Yrittäjät

Hipko on Suomen Yrittäjät ry:n jäsenyritys.